Bende 6 haftalık hamileyken keseyi görmüştüm şuan 7 haftalığız dün doktor kese var bebek yok dedi haftaya tekrar çağırdı bu gün başka doktora gidicem birde inşallah görürüm bebeğimi de sende duyarsın inşallah allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏🙏