Oflu61 şöyle ki 4 kilo almış olabilirsiniz ama vücudunuzda yağ su oranı değişmiş olabilir. Bebek sağlıklıysa sıkıntı yok ama genellikle doktorlar normal sınırların 9-14 olduklarını söylüyorlar. Bende 3. Ayımı bitirdim hiç kilo almadım daha ama bebek gelişimi iyi.
Hamile kaldıktan sonra asla fast food asitli hamurlu yağlı yiyecek ve içecekler tüketmiyorum. Pilav makarna asla yok. Ekmek az yiyorum. Tatlı neredeyse tüketmiyorum.
Bunları uygularsak gereksiz kilo almayız zaten .
etrafın ne dediği değil doktorun ne dediği önemlidir. Çok kilo alınca kimse madalya takmayacak bize.