Merve_byk bebegin vefatının dis cekimiyle ne alakası olabilir. 9. Ve 15. Hafta da iki kere antibiyotik kullandım. 16. Haftada kanal yaptırdım. 36 dayım aynı disimden sıkıntım var ama son zamanlardayim diye doktor yapmıyor eğer zamanında olmuş olsaydım dolguyu kırıp bakicakti ve gerekiyorsa çekecekti. Diş tedavisinin kullanilan ilacın yapılan işlemin bebek için sakıncası yoktur eger yapılmazsa ve özellikle iltihap varsa bebek için zararlı olan odur ve diş ağrısı insanı yıpratan bişey o stres bebeği etkilemicek sanki