SecilM kendinize geldiğinizde kaç yumurta toplandığını söylüyorlar.Sonra kaçı döllendi,kaç adet donduruldu,kaliteleri hakkında arıyorlar.Transfer aşamasında da defalarca isim teyiti yapılıyor,kaç adet kaldı söylüyorlar tekrar.İçerden bağırıyorlar embriyoyu gönderirken dışarda tekrar soruluyor vs ne bileyim titiz davranılıyor aslında ama işte kaza olunca yine oluyor demek ki 😓