Hmeyra Merhaba kızlar Normalde 36 haftalık olması lazım ama bebeği kontrol ettiklerinde 2 hafta önden gidiyor yani 38 haftalık bebek kendi büyümesine göremi doğar yoksa son adet tarihinemi göre doğar. iyice sabırsızlanıyorum 😇
Aynur63 Hmeyra valla cnm benim bildiğim bebişler sat tarhine göre doğuyor ama Allah korusun erken doğma ihtimali olursa küveze girmesine gerek kalmıyor😊
Merveogz Selindereli Benim 33. Hafta da bebek 36 haftalık gorunuyor . Doktorum şekerden uzak dur 35 haftayı atlatalım bebek o zaman 38 olur aniden dogarsa sorun olmaz dedi. Ultrason cıhazlarının bebek kılosunda -+400 yanılma payı var bunuda belırteyım . İleride olmasının tek sorunu erken doğum haftayı atlattıgınız muddetce doğunca problemsiz olur
Melikesultan Merveogz o eskidendi artik +- 400 olmuyo cunku makinalar yenilendigi icin hata vermiyor...9 ve 7 sene once dogum yaptim ikiside soylenen kilolarda dogdu...bide hamile kadinin vucut yagida onemli yag oranin yuksekse tam.olcum olmuyo hatali olabilio
Biyolog Doktor her şekilde hafta olarak adet tarihini baz alir canim. Kilo olarak 4 kilonun biraz üzerinde ise sezeryan oneriyor
Gmzyldz58ccn Benimde 35 haftalıkken 37 38 görünüyor dendi ve ilk Doğum olduğu için normal olursa zor doğurursun kesin yırtığın çok olur dedi sizce de öyle mi çok korkuyorum
lilamom Hmeyra son adet tarihine gore dogar canim buyuk cikmasi kilosundn kaynakli normal dogumu riske atar kilolu olmasi sadece sezeryana yonelteblr o kadar