irem01 OzgeSrc anlıyorum seni. kalan zamanlarda bisey olacak mi diye düşünmektense yaptır için rahat etsin
Sirinida OzgeSrc ankarada ki büyük doğumdan mi bahsediyorsunuz bende yarın vurulucam hastane kendisi yapıyor mu iğneyi eczaneden mi almamız lazım
OzgeSrc Sirinida Valla canim ben ben yasadigim ilcedeki hastanede ucretsiz vurulmustum. Ama Ankarada ki buyuk doguma bikac gun once gittim receteye yazdilar al gel vuralim dediler nerdeyse hic bi eczamede yok. Yani hastane temin etmedi haberin olsun
Sirinida OzgeSrc Ilk hamileligimde kocatepe de bir ecza deposundan almıştık hastanede vurdurmustum hâlâ aynı demek ki teşekkürler 🙂