RukiyeOzdmr
arkadasim merhaba ilk önce stress cok önemli diye düsünüyorum cünkü ayni sey bizde 2sene yasadik esimde sperm hareketsizligi düsüklügü vardi bir cok ilac icti vitamin takviyeleri bu sene artik özel bir hastaneye gittik yine dogal yolla denedik bitki caYlari, incit kurusu , keciboynuzu pekmezi özü verdi kullandi esim ve ben tabiki... cok sükür ondanmidir bisey sebeb olacak o günden bugüne 5ay gecti acaba bu ay olacakmi hamile kalacakmiyim diyordum. Son 2ay allaha biraktim artik esimde umudunu kesmisti olmuyor diye ve bu ay hamile oldugumu ögrendim bence allaha verirse oluyor cnm allaha birakin nasipde varsa veriyor güzel rabbim allah gönlünüze göre versin insallah