Gulfem07 benim normalde giydiğim tuniklerim hala oluyo bana şu an 33 haftalığım. Belden kuşaklı alttan geniş tunikler giyiyordum oluyor onlar. Sizde o tarz tunikler alabilirsiniz, hani bu gömlek elbise dedikleri tarzlardada olabilir. Ama pantolonlar tabiki olmuyor, onları da lcw den aldım.