NihanMine Haftadan sonra sonra kesin değişmeden öğrenirsin bazı doktorlar 12. Haftada söylüyor ama ilerleyen haftalarda farklı birşey çıkıyor o yüzden erken öğrenmemek lazım ben 12. Haftamda gittim doktor söyliyim mi dedi ben hayır sonraki kontrolde dedim 😂
Deletedmom381 Pandabekleyenanne 11 haftalıktı tahminde bulundu haftası geldiğinde baktığında değişmemişti. Ayrıntılı da aynıydı. 💙
Melek20 Pandabekleyenanne ben dün gittim randevuya 12+4 te kız dedi doktor bide kalp atışı çok yüksekti erkek olsa daha düşük olurmuş😊
Beyzanur_02 Melek20 https://i.hizliresim.com/qAPVqq.png Yaa kimisi 8. Haftada öğreniyor cok tuhaf ya az önce bir formda okudum 8 haftalıkken erkek demişler ve suan 18 inci haftadaymış erkekmiş cok tuhaf o kadar erken öğrenilmesi.. sizce bizim cinsiyetimiz nedir teyzeler🙈 daha küçüğüz ama ilk bebek olunca insan cok hevesleniyor böyle seylere merak ediyor 😍 videodan görüntüyü aldım bu arada kızlar ultrason kagıdı degil bu görüntü yani😊
Beyzanur_02 Melek20 bende dün kalp atışını duydum daha 8+3 deyiz ama masallah cok hızlıydı doktor bile gümbür gümbür atıyor kalbi masallah dedi 😍🙈
gulcan1221 14 haftalığım çok merak ediyorum 2 hafta önce gittim belli değil dedi. 2 hafta sonra tekrar gidecem ay çok heyecanlıyım.
OznurC 2 aylık ken söyleyen doktorlarda varmış ama ben 13. Haftada gittim bana tahmin edersem yanılabilirde bidakine net söylerim dedi ama aşırı merak ediyorum 🤷🏻♀️