Selam herkeze 🧚🏻♀️ Tsh değerim 9 küsürlerdeydi baya yükseldi ve 75 doz kullanmaya başladım şu an 5,69 gene yüksek dedi gene dozu yüksek ilac kullanıyorum aynı zamanda Demir ilacı kullanıyorum ikisi de aç karna içmek gerekıyormuş sabah 07:00 de Troıd ilacı içyorum 3 saat sonra 10:00 da Demir ilacı benım gibi durumda olanlar var mı ? Yan etki göstermez değil mi ?