Bkr-efe 33 haftamdayım mideme kramp girdi sanırım arkadaşlar :( hareket dahi edemiyorum acı veriyor :( ne yapabilirim
Betttt Bkr-efe canım mide krampına en iyi çözüm sıcak su ama hamileyken doğru olur mu sıcak su bilemedim🤔
Bkr-efe CicekGirayBysl magnezyum kullanamıyorum canım doktorum 3-4 defa değiştirdi ama yok hepsinde de içtikten sonra hemen kusuyorum. Midemde ülser var ondan kaynaklı olabilir diye doktor da çok ısrar etmedi magnezyum konusunda içmeyebilirsin dedi
Bkr-efe CicekGirayBysl zaten bu haftama kadar böyle bir şey hiç yaşamadım çok şükür kramp falan yani bugün ilk defa. Kramp olup olmadığını da bilmiyorum ki :( gaz sancısı da olabilir mi
Haribo42 Bkr-efe canim midene bilmiyom ne yapilir allah yardimcin olsn ama magnimore? Denedinmi super bi magnezyum inan
Hifahatun Bkr-efe canm geçmis olsun bendede arada oluyo aniden soguk su içtiysem yada bana yediğim dokunduysa oluyo mide krampnn kas krampıyla alakası yok sanırsam
CicekGirayBysl Bkr-efe mide yanması desen dicem renne gavisgon falan iç diye de kramp olayını hiç bilmiyorum gaz sancısı da olabilir dediğin gibi. İnşallah geçer bi an önce 🙏
Nes1960 Sıcak süt iyi gelir rahmetli dedem midesi oyle olunca sicak süt içerdi evde varsa gaviscon da iyi geliyor ben gaviscon iciyordum agri olunca.
Srpkale Off 2 gündür öldüm bende miğde ağrısından kafayı yemek üzereyim bebek hareket ettikçe miğdeme bıçak saplanıyor sanki magnezyum iyi geliyor mu ki doktor geçen hafta yazdı bana daha alamadım bende 33 haftalığım