Esraozturk92 aslında mantıklı olan beklemek. Fakat ben klomen tedavisi gördüm durduk yere saçma bir doktor yüzünden. Sonra doktorum çekti gitti. Yumırta takibinde başka doktora gittim. 4 tane yumurta var dedi. 3ü 18mmlik eğer 3üz istemiyorsan korun dedi. Korunduk biz de, fakat yumurta takibi öncesindeki ilişkiler için, doktor ertesi gün hapı da alsan fayda etmez. Bekleyelim görelim, iyice dengen bozulmasın demişti. Eee bende de bir yandan istek, bir yandan korku var. Çoğul gebelik olur mu diye 😂 😂