kızlar iki gün önce hastaneye geldim ve 38+5 haftalıkken 2 3 cm açılmam varmış çatı muayenesinden sonra nişanım geldi ve kanamam az da olsa geldi hastaneye yatışım istendi ama sancım yok. şuan 39 haftalığım doğum için kendi sancılarımı bekliyorlar. daha ne kadar burda kalırım ki acaba suni sancı da vermiyorlar