Ben Tsh için dahiliye dokgoruna gidiyorum. Burda Endokrin yok galiva ztn. Çünkü dahiliye doktoruda birşey söylemedi bana.. Ama hiç sıra bile beklemiyorum. İnsanlar hiç sıra beklemeden içeri giriyorlae. Doktorum hamileyim diye beni hiç bekletmyor. Sabah direk tahlilimi yaptırıp , öğleden sonea sıra beklemeden alıyır beni. Yemekten gelr gelmez. Yoksa girmenk mümkün değil.