Kızlar benım bebegımı 18 haftamdan sonra net hıssetmeye basladım 24. Haftamdayım bebegım bır sanıye durmuyor bugun tum gun dondu tekmeledı gerınıyor ve acıyor gecen hafta ayrıntılıda bunun ıyı bırsey oldugunu saglıklı oldugunu soyledı ama yuzunun bıle fotosunu ıyı cekemedı cok kudurdu dıyebılırım sımdıde bır posta cok haraketlı bebeklerın kordon dolanmasına maruz kalabılecegını okudum dogrulugu var sızce ıcıme kurt dustu lutfen cevap verın