İyi akşamlar benim 31 Mayıs ta beta HCG değerim 10 çıkmıştı 5 gün sonra adet zamanı düşüğüm oldu kimyasal gebelikmis . Şuanda tekrardan hamileyim beta HCG değerim 1450 ama son adet tarihinden hesapladiklari için5 haftalık hamile gozukuyorum ama imkansız yani çünkü ayın 5 inde adet oldum 11 inde bitti 4 gün boyunca da korundum ayın 14 ünde doktora gittim sorun olusurmu diye ozamanda beta HCG 2 ydi yani bebek yoktu nolduysa 14 ünden sonra oldu yani taş catlasa 3 haftalık hamile olmam gerekiyor ama beta HCG 1450 olunca acaba ikiz mi diye şüphe ettik bununla ilgili bi bilginiz varmı teşekkürler