mamyfat93 evet kasılma ve takip edin benimde öyle oluyordu doktorum siklasir sa acile gel.demişti bende gittim ve sancı çıkmıştı 32+5 2 gün hastahanede yattım ve cok sukur sancı yi durdurdular suan progestan kullanıyorum magnezyum ilacını günde 2 defa alıyorum sürekli yatıyorum ayakta durmak is yapmak yasak 34+1 olduk ara ara hala kasiliyorum artmamasi için dua ediyorum sizde kendinize dikkat edin ve doktorunuza söyleyin gün içerisinde kaç defa oluyor saat tutun ve kaç dk bi oluyor geçmiş olsun