Mira_07 insanlar ağlıyor ya sütü olsun diye eleştirmekse eleştirmek kınamaksa
kınamak ne demek göğüslerim yara olduda emziremedim nedemek bide yemi Doğan bebek ilk haftası yazık ya ben defalarca mastit oldum göğüs yaralarımdan bi kez öyle ağır geçti ki evde bayıldım ateşim 40idi bi an vazgeçmedim emzirmekten suan hamileyim halen emziriyorum yaptığınız yanlıştan dönün pişman olacaksını ve bebeğinizi uyandırın yok kaka yaptı karnı doydu uyuyor değil sarılık olmustur yüksek ihtimalle ondan uyuma isteği geliyordur uyandır ve emzir ...!