O konu hakkında birşey diyemeyeceğim ama kim ne derse desin bezler arasında en iyisi prima ben ilk çocuğumda da prima kullandım 1 kez bile pişik olduğunu hatırlamıyorum düzenli olarak yıkarsan sadece ıslak mendille silip bırakmazsan birşey olacağını sanmıyorum ☺️