Bizde 36 haftalık olduk hareketlerinin acısından çıldırıyorum 🙈 serklajım var ona ayaklarını dayamış delip çıkcak gibi vuruyor. Benm kızım en son bir hafta geriydi ama sorun olmaz dedi doktor minyon doğar dedi. Bir yan yatıyor hala dönmedi. Haftaya dikişlerim alıncak bakalım ne kadar durcak 😊 bence birgün bike zor durur gibi geliyor sancılarım şimdiden var çünkü