Iyi geceler ikidir kusma ve karın ağrısı nedeniyle hastaneye gidiyorum bugün öğrendim ki sol böbreğinde genişleme ve 8 mm bir taş varmış hemen ameliyat edilecektim.fakat enfeksiyon olduğu için acele bir şekilde stent takıldı böbreğime en azından bebek doğana kadar sonra cikartilack ve ameliyat olacakmış bu arada 17 +2 günlük hamileyim ben hayatımda öyle bir ağrı ve kusma yaşamadım çok zormus sancısı rabbim yardımcımız olsun var mı başına böyle bisey gelen acaba 😔