Kbrkrt Benim bebeğim iriymiş umarım sezaryen yapmam 16+3 207 gr haftası da 10 gün ilerde böyle olanlar var mı acaba
Esesen poncikella3 maşallah subhanallah🤲 ay inşallah doğururken çok zorluk çekmezsin normal bebişe döner inşallah zamanla😂
poncikella3 Esesen Önceden geçirmiş olduğum bi ameliyat var o yüzden sezeryan gerekebilir diye düşünüyorum ama hayırlısı ☺