Merhaba arkadaşlar, 31 haftalık hamileyim, en son kontrolümde doktor vajina sarkması var dedi ve doğum sonrası geçeceğini soyledi. böyle alt taraf şiş durumda ve dışarı doğru çıkmaya meyilli zeytin büyüklüğünde iki parça var. Bu durumu yasayan arkadaşlarım oldu mu? Nasıl geçti normal mi? Şimdiden teşekkür ederim cevaplarınız için.