ozgeya Eddaliko Ben çok rahat kullandım. Ebebek’ten aldığımdan daha kalın kumaşı. Zaten müslinin çok kalın olması da gerekmiyor. Aylardır sapasağlam kullanıyorum
Arinna Hiraaa miucollectıon diye bir sayfadan yaptırdım kız bebeğime çok güzeller. Çok memnunum. Herkes soruyor nerden diye
Pnryksl06 Hiraaa Ben dün LC Waikiki den aldım ikili birisi sade pembe diğeri pauntiyeli pembe beyaz 27tydi
Pnryksl06 Hiraaa [url=https://hizliresim.com/tmI5sD][img]https://i.hizliresim.com/tmI5sD.png[/img][/url] 65×65 boyutu biraz küçük gibi ama ben beğendim
Ftmtsn Hiraaa intaşlar diye bir siteden aldım ama kenarlarını annem dikti kumaş olaraj satış var. Çok fazla çeşit var birde yumuşacıkok beğendim ben