Arkadaşlar merhaba 14 haftalık hamileyim ve sabahları karnımın ağrısından uyanıyorum gaz sancısı olabilirmiş bunlar. .şuan yine aynı şekilde karnimda bir anda normalden fazla şişlik oluyor ve çok ağrıyor sizce ne yapsam iyi gelir yardım edin lütfen 😔😔