Belindaa Kızlar ne yapacağımı bilmiyorum 13 haftalık hamileyim ve inanılmaz boğaz ağrılarım var ilaç kullanmak istemiyorum lütfen çözüm önerileriniz varsa yazın. Ayrıca parol kullanan varmı aranızda plus olmamak şartıyla?
Ozican Belindaa ben iki kez çektim boğaz ağrısını çok geçmiş olsun.Suyun içine limonu sıkın ve gargara yapın onunla faydasını göreceksiniz 1 günde geçiriyor.Burda çok kişiye verdim bu tavsiyeyi geri dönüşlerde geçtiğini söylediler 😊
theo Belindaa başım ağrıdığında normal parol kullandım sorun olmuyor doktorlar izin veriyor parasetamollere. Kışın hasta olduğumda boğazım için altın süt yapmıştım netten tarif bulabilirsin
Serpilataman Belindaa bir ara bende de olmuştu allah acil şifalar versin çok kötü çok zorluyor insanı bana doktorum ada çayı önermişti çayı değil otu kaynatıp soğutup sabah akşam gargara yap demişti 2 gün yaptım kendime geldim bana çok iyi geldi yutmadım sadece boğazıma gargara yaptım biraz acı tadı var ama çok iyi gelmişti bana
ilaydakani Belindaa Benimde klimalardan oluyor arada grip olcak gibi ağrıyıp kaşınıyor geceden ayaklarımın altına viks sürüyorum ve boğazım ve göğsüme ertesi güne geçiyor, geçmiş olsun size de
Mervisinbebisi Canım çok geçmiş olsun ben süt kaynatıp içine bol bal , bi cay kasıgı toz zencefil,çay kaşığı ucuyla zerdecal ve yarım çay kaşıgı tarcın karıstırıp içiyordum sabaha hic bi seyim kalmıyordu ama sıcak sıcak içiyordum
Belindaa theo ya evet parolda sıkıntı olmuyomuş ama içince de acabalarla boğuşuyorum altın sütü denicem teşekkür ederim ❤️☹️😔
Maryhoney 8 ayda 4 kez acilde yatacak kadar gripler geçirdim bı kere Parol içmedim bişey olursa diye. Bal limon karabiber sıcak su bunlar iyi geldi . Deniz suyu aldım eczaneden vicks sürdüm öyle atlattım hep
Belindaa Maryhoney ben dün gece çaresizlikten parol aldım doktorum alabilirsin dedi çünkü 😔 almamaya özen göstericem teşekkür ederim
Sevvaldal Belindaa ıhlamur kaynatın içine bal, limon, karabiber koyup sıcak sıcak için. Çok iyi gelecek🙏😊
Belindaa Sevvaldal teşekkür ederim her türlü yolu deniyorum bunu da denemiş olurum ❤️ umarım iyi gelir
Sevvaldal Belindaa çok geçmiş olsun🙏🙏🙏 bozmayın moralinizi. Ben kullanmadım ama okuduğum kadarıyla antibiyotik kullanan çok kişi var. Tez vakitte şifa olsun inşallah🙏🙏🙏