Kızlar merhaba ben 30 haftalık hamileyim burda doğum için hurmanın iyi geldiğini flan okumuştum peki kaçıncı haftadan itibaren başlanmalı benim 26. Haftada kasılmalrım başlamıştı kontrole gttgmde doktor bir sıkıntı olmadgnı söyledi ve magnezyum verdi ve iki haftadır aşırı bel ağrım ve bacak aramda agrı var ve bazen yürüyemyorm bile agrıdan cuma günü tekrar kontrole gttm rahim uzunluğuna bakıldı nts ye baglandm ve yıne bir sorun yok dedi doktor hurma agrılarıma ıyı gelırmı veya şuan benm için tehlıkelımı bilemedim bir akıl verin bana lütfen😘🙏