Kizlar 39+4 günlüğüm son 3 gundur falan sol kasigim yürüyünce yada ayaktayken cok agriyor ama yatinca veya oturunca bisey yok ara ara adet sancisi gibi agrim oluyo ama duzensiz artik yuruyemez hale geldim acaba dogum yakin mi 38+4 ken kontrolde ne acilma nede sancim cikti bu kasik agrisi beni mahvetti