portakal12 Merhaba. 12 haftalık hamileyken tsh 0.07 çıktı . Doktorum dahiliye doktora yönlendirdi. Şu an 15 haftalık hamileyim doktor tekrardan bakalım dedi yarın sonuçlarım çıkacak . Merak ediyorum böyle tsh düşük olanlar varmı aranızda? İnternetten baktım ciddi bir şeymiş aslında çocuğun zekasını etkiliyormuş 🤔
Hamilebiranne portakal12 kuzum bendede yüksek çıkmıştı 3.7 küsür doktor çok fazla tekrar kan ver dahiliyeye yönlendirebilirim seni demişti . İnternetten araştırdım zeka geriliği vs yapmaz bu sınırlarda dedi. İlaç kullanmadım 1 ay sonra 2.99 a düşmüştü tekrar kan verdim 1 ay sonra 2.43 dü hamileliğin ilk ayında hormonlardan bence bi dengesizleşiyor diye düşünüyorum ilaç kullanmadan benim düzene girdi inşaAllah şeninde girer sıkma canını
Ascvk portakal12 canım benimde 3.5 üstündeydi doktor ilaç verdi onu kullanıyordum şimdide 0.9 düştü hala ilacı kullanmaya devam ediyorum 🤷🏼♀️ Doktor bıraktırmadı ilacı
senemmmmm portakal12 benimde hamile kalmadan önce düşüklük vardı hatta hamile kalmamalısın bile demişti dahiliyeci. İlaç kullanacak kadar düşük değil demişti ilaç kullanmadım sonra düzeldi şimdi zaten hamileyim ama öyle bi sorun olduğu için her ay kontrole gidiyorum bakıyolar. İhmal etme canım düzenli doktoruna git hiçbişey olmaz inşallah
Asli1716 portakal12 benim 0,12 di endokrin doktoruna gitmen lazım bana ilaç vermedi Ama sana verir belki t3 t4 normalmi?
portakal12 Hamilebiranne benimki ise düşük inşallah düzelmiş olsun yarın sonuçlar çıksında hayırlısı )
portakal12 Skn23 bilmiyorum tekrardan kan verdim ya aradan 3 hafta geçti belki düzelmiştir diye umut ediyorum, yarın sonuçlar çıksında bakalım
Ascvk Skn23 ya canım benim tsh düşerken t4 mü ne yükselmesi gerekiyormuş benim o da düşüyor yükselmiyor o yüzden ilaça devam etmen gerek dediler levitron 12,5 içiyorum günlük bi de çok küçük doz aslında
portakal12 Asli1716 endokrin doktoruna yönlendirir herhalde dahiliyeden sonuçlarım normal çıkmazsa gene ne bileyim gözüme uyku girmiyor . internetten araştırmaktan bir hal oldum biraz rahatladım bu yorumları okuyunca en fazla ilaç verir o zaman galiba
Asli1716 portakal12 yüksek olsa daha tehlikeli olurdu düşüklük o kadar zArarlı değilmiş öyle araştırdım canım
Ahsen1625 portakal12 Bnde dusuk 5.aydan snra dustu.0.89 dun gttm dahiliyeye doktorum yonlenrdi ilac verdi kullnc bklm
_berivan1404 portakal12 kaç tüp kan verdiniz 🙈 ben kan verirken kötü oluyorum bende vericem troid benımde 3.07
portakal12 _berivan1404 geçen sefer 7 çeşit tahlil yapıldığında 2 tüp kan vermiştim, bu sefer sadece tsh düşüklüğü için tekrar bakacağız diye 2 tüp kan aldılar . valla doğumu düşünce kan vermek en basit şey o yüzden rahat olun bence )
Weewe portakal12 bende de dusuk cikti 25. hadta civari, once 25, sonra 30 haftada 50 mg eutrox mu neydi ismi bu ilaci verdi. Dogumdan iki ay sonra kontrole gel, birakip birakmayacagimiza karar verecegiz dedi.
portakal12 Ahsen1625 o zaman banada kesin ilaç verir herhalde sonuçlar çıkana kadar en azından biraz bilgi sahibi oldum bu konuda