Ay çok heyecanlıyım içim içime sığmıyor. 13 Temmuz sezeryan günü aldık. Allahım sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah yavrularımızı. İlk çocuğumu kaybetmiştim bu bende çok farklı çok özel heyecan,korku, acaba, özlem, hasret herşeyi barındırıyor. Allahım kızımı yanına cennetine aldı. İnşallah oğlumu bana emanet eder ona analık babalık ederiz 🙏🏻 Dualarınızı esirgemeyin güzel anneler 🙋🏻♀️