Gizemmdenizz Kızlar sabah 8 e doğru sezaryen Doğum yapıcam allah hepımıze yardım etsin inş dua edermisniz bana şimdiden tşk ederim.cıkınca hikayemi paylaşırım sizinle
Ebrukuzey Gizemmdenizz bende yarın 16:30 epidural sezeryan ve çok korkuyorum 😳 rabbim yardımcımız olsun inşallah ikimiz de sağlıklı sıhhatli bir şekilde bebeklerimizi kucaklarımıza alırız 😊🙏🏻
Sevimlisevimli Allah yardımcın olsun canım.Sağlikla kucakla bebegini.Sende bize dua et ameliyatta.Persembe sabahta benim doğumum var.Hepimiz Sağlıkla kavuşalım yavrularımıza❤