Roses malesef hissetmeyiz ilk gebeliğimde durdu 6+1ken ve hiç kanamam olmadı hatta 8-9civarına kadar bekledim aldırmadım umudum bitince aldırdım 😞tabi biraz daha beklesem kanama da gelebilirdi çalıştığım için operasyona girmek uygun geldi.şuan ikinci gebeliğim doktora hep stresle gidiyorum şükür herşey yolunda duanızı eksik etmeyin gönlünüzü ferah tutmaya çalışın sağlıklıca kucağımıza alırız inşallah