Bir şey soracağım benim eylül ün ilk haftası 37. Haftam oluyor biliyorsunuz o hafta seminer var. İznimi 37 den başlatmak istiyordum ben 32-37 arası olan haftaları doğum sonrasına atmak istiyordum. Olmaz mı yani 32 den sonra çalışabilir raporu mu almamız lazım yaz tatili ama