Semanurakyel canım progesteron Artışına bağlı olarak vücuttaki kaslar gevşiyor. Mide kapakçığı da gevşediği için mise asidi de yukarı çıkıyor özellikle reflü falan çok artıyor. Söylediğin dönemler de de oluyor endişe etme. Soda asitli bana asla yaramıyor. Daha çok şerbet tarzı şeyler iyi geliyor şeker de çok tüketmemek adına elma yiyorum o da iyi geliyor. Yemek yiyince hemen yatmamaya çalış. Soğuk su içme. Yatarken de mümkün oldukça sola yat. Mide aynı zamanda stresten çok etkileniyor çok kafana takmamaya çalış. Mümkünse bir kaç gün haşlanmış patates makarna bol yoğurt ve asitsiz meyveler ye. Bende kronik gastrit falan var yanma ağrı falan bende de oluyor 10. Haftadayım. Çok dayanamaz hale gelirsen gaviscon falan verirler rahatlarsın.