Anne adayları bana yardım edin ne yapacağımı bilemedim şimdi allah nasip ederse benim oğlum Ağustos sonu Eylül bası en geç Doğum diyorlar ben patikli alt aldım ama şimdi onların üzerine uzun kollu zıbın mi giydiricem yoksa ayri bir şekilde küçük üstler mi almam lazım 😔