Merhaba. Kızlar ben çok kararsız kaldım. Şöyle söyliyim. 3 aylık hamileyim. Bebek odası yaptırmayı gereksiz buluyorum ancak şöyle bir durum var. evim 2+1 misafir odam ve oturma odam var kiraya taşındığım için almıştık 3+1 di çünkü. Kaynanamlar eltime almışlar bebek odası . Söylediklerine göre bize de alcaklar bilmiyorum inş. Çünkü onlara ev aldılar bize almadılar kendimiz aldık evi. A dan z ye ona herşeyi yaptılar ben halımı tülümü ankastre mi beyaz eşyamı kendim aldım. Kendi evine geçince herşeyini alırız dediler kimse sormadı eve geçince o alıncak bu alıncak sana eksiğin ne diye. Neyse ben bunların derdinde değilim en azından ben yaptım ben aldım diyebiliyorum. Çocuk odası kaynatam alırsa oturma gruplarını ya kaynatama vericem yada Satıcam (muhtemelen eşim annelerine verir.) Ben o oturma gruplarında hiç oturmadım yepyeni. Şimdi sizce oda mı alsınlar oturma grubunu satayım yada büyüyünce genç odası alırlar dicem kalsın ama o zamanda almıcaklar adım gibi biliyorum halılar tüller gibi :)) ne yapayım bilemedim.