Bugün kontrolümüz vardı 37+2 olduk doktorum çatı muayenemi bile yapamadı çok canım yandı o yüzden sezaryen günü aldık ama nedense kendimi kötü hissediyorum sanki suç işliyormuşum gibi artık doktorların çoğu normal doğuma değil de sezaryene yönlendirme yapıyorlar🙄