Meryu naz55_ ben kullanmadım canım ama bugün ikeadaydım görsel olarak güzel fakat bana eni çok dar geldi şöyle ki mesela bebek 18 aylık falan olunca hareketi çok kısıtlanır gibi 🤷🏻♀️
thesummerofkatya Meryu bu beşiği ben de beğendim ama dar değil sanki. Zaten 2 tane ebat var genelde beşiklerde biri 60120 diğeri de 70140. Sundvik 70*140. Daha büyüğüne ben hiç denk gelmedim. Tabi beşik değil çocuk yatağı gibi düşünürseniz bulunabilir.