Zeynepemre SemihenayArslan Philips avent göğüs ucu koruyucu kullandım 2 ay üstelik. Ve çok memnun kaldım. Size de tavsiye ederim.
Elabadeninannesi SemihenayArslan ben aventin silikon gögüs ucunu aldım gögüs kalkanı o gümüş kapaklar falan hepsi hikaye ayvaymış zeytinyağıymış hepsi hemde bi silikon gögüs ucu geldi bana
Drngrkm SemihenayArslan avent almayi dusunuyorum ama koruyucu olanindan süt biriktirenden degil.. ayrica koruyucu kullanirken de gun aşırı mutlaka normal meme vermek gerekiyormuş bebiş unutmasin diye
Nlnylmz Yakın bi arkadaşım yeni doğum yaptı aventin kalkanını kullandı ve çok memnun kaldı bende onu aldım pazar günü e bebek indiriminden yaralar en korktuğum şey çünkü 😳
Nlnylmz SemihenayArslan evet avent göğüs kalkanı olarak geçiyor göğüs ucu koruyucudan pek memnun olan duymadım