Ebru52 Merhaba bayanlar 7hafta 4gunluk hamileyim yüzüstü yatmamda bir sakınca varmıdır bilginiz varmi ?
Sumeyraerva Ebru52 en iyisi sol taraf ama senin daha erken yatabilirsin yuz ustude karnin cikmaya baslayinca yatamazsin zaten rahatsiz eder simdilik cok zarari olmaz
zcolak Ebru52 daha erken dönemlerdeki canım rahat edebiliyorken yatmanı öneririm. Belli zaman sonra zaten kendin rahat edemeyeceksin.
Yilmayse Ebru52 21 den sonra istesen de yatamıyorsun bol bol yat tadını çıkar 34 oldum ben hiçbir sıkıntı yaşamadım
Mlssa Ebru52 Şuan istediğin gibi yat vallahi tadını çıkar😃😃 31+3 sadece sağa ve sola yatabiliyorum ama dönmekten uyuyamıyorım karnım çok büyüdüğü için😃
inancbaykara Ben 22. Haftaya kadar yüzüstü yattım. Zaten yüzüstü yattığında nefesin daralmaya baslarsa o zaman daha yatamazsin zaten ;)