Zsydyg Kızlar krem aldım meme ucu için ama doguma 6 haftam var sızce sımdıden sursem erkenmı ne zman baslamaıyım??
Tgcmrt Zsydyg bende ilk çocuğumda 8.ayda ara ara sürdüm emzirirken hiç yara olmadı çok şükür bundada başlicam
Mervemehr 2 ay önceden sür demişti bana arkadaşım. Ben de aynı kremi bi de aventin göğüs kalkanlarını alcam. Hayat kurtarıcı dedi.
Eminef2161 Pahalı bir krem eczaneden almayın civil mağazası ya da eczane.com diye bir site var orada baya uygun arkadaşlar