Nar cnm ben 24 saat otobusle yol geldim 18haftalikken öldum sanki geri geldim cok kotu hallare dustum hastanede yattim serumlar falan karnim cok sismisti cok agrilarim baslamisti otobusde cok fena hallere dustum otobusle yolculuk kotu oluyordum resmen 😖 otobusde agridan oluyordum dayanamaz hale dusmustum mecburen dayandim ikigun agrilarim sancilarim butungun yattim yinede gecmedi hastaneye gittiyimde cocugun kafasi asagi dusmustu serumlar falan iyneler duzeldim ikigunde simdi 20+4 haftaligiz cok sukur insallah sizde gidersiniz sag salim hicbirsey olmaz