Benimde gelmedi daha sipariş verdiğim günün ertesi günü aradım 4te kargoya verilecek dedi 2 gün oldu musteri hizmetlerini aradım bu seferde tedarik ediliyor diyo daha verilmemis yani indirimli ürün diye tedarik edildikçe gönderiyoruz dedi hanımefendi inşallah gelir bana sipariş kodundan başka birşey gelmedi