en büyük sorunum 36 haftalık olcam işkence defalarca kez uyanıyorsun karnın rahatsız hep vucuduna kramp giriyor sanki saga dönüyorsun olmuyor sola dönüyorsun olmuyor belimin altına bazen yastık katıyorum işe yaramıyor bacak arama yastık katıp sola dogru uyuyorum pek rahat edemezsemde en saglıklı pozisyon bu sizde bu haftalara geldiğinzde anlıcaksınız