Kızlar merhaba bugün doktora gittim 37+0 dayız boy 49 cm kilo 2,850 gr . Doktor iyi olduğunu söyledi ama sanki beni rahatlatmak için öyle söylüyor gibi geldi. 2 hafta önce de 49 cm di boyu,350 gr kadar kilo almış 2 haftada ama boyunun uzamamış olması canımı sıktı. Aynı haftada olanlar ne durumdasınız yazabilir misiniz ?