4 aylığa doğru ilerliyoruz yanı rabbim çok şükür 🙏🏻 peki hamilelikleriniz nasıl geçiyor ben çok korkuyorum birsey olur diye devamlı dinleniyorum yatıyorum çok mu abartıyorum bilmiyorum ama ilk haftalarda kanamam olmusti gözüm korktu artık yerimden kıpırdamak istemiyorum yine birsey olur DİE