Seyda-dag Kızlar ya size sorum olucak beyaz akıntıyla birlikte hafif kan gibi leke geldi de nişan gelmesi deniyor galiba. Bundan ne kadar sonra doğum oluyor hemen gitmeliyim sancim cok yok vurup geçiyo hafif sancim var
Haticefenerdemir Seyda-dag çok sancın yoksa gitme derim. Ama yinede riske atma git bi muayne ol açılman yoksa yatışı kabul etme evde çek sancını. Onlar tahmini doğum saatini biliyo zaten. Ben ilkinde gece gelmişti bana kıpkımızı kan. Ama bana nişan falan geliyo dememişlerdi bilmiyodum yani o zamanlar. korkudan gidip yatmıştım hastaneye. Ama çok pişman oldum
Karen_ozge Seyda-dag nişan geldikten ıkı gun sonra doğum yapanda var canım ben mesela yarın doğum yapıcam ama nısanda sancıda yok sunı ıke baslatıcaklar
Seyda-dag Haticefenerdemir sabah sancı çıktı bende vardıda ama düzensiz. Yatış verdiler gitmedim iki kere alttan muayene oldum açılmam yoktu bnde gidip oralarda hiç eziyet çekmek istemiyorum
Seyda-dag Karen_ozge Allah hepimize kolaylık versin ya birde ilk birsey bilmiyorum annemler dyo ama korkuyorum inanmıyorum da kimsenin dediğine 😊