Htczfr Ben ahşap yatak istiyordum eşimde öyle bakmaya gittiğimizde park yatagada baktık adam bunlar daha kullanışlı diğerini kurduğumuz yerde kalması lazım başka yere tasiyamazsiniz deyince kafamız çok karıştı sonuçta yeri gelince çocuk odasında yatak odasında falan olacak kullananlar varsa yorum yapabilirim park yatakta seçtik ama aklım onlarda kaldi
Aysee Htczfr canım bencede park yatak daha kullanışlı . Ahşap olandan ablam almıştı daha sonra park yatak aldı kaldırdı onu çok hantal park yatak yem daha rahat hemde kullanışlı kolay diyordu . Bende park yatak düşünüyorum şahsen
minnakmina Htczfr canım ben park yatak aldım istedigin zaman katla kaldır yer kaplama sorunu olmaz görümcem ahşap beşik aldı çok pişman oldu görüntüsünü fazla begenmiyordum park yatagın ama hem bebek için hem kendim için düşününce park yatak daha mantıklı geldi Ahşap beşikte döndügü zaman kafasını çarpıp uyanma sorunu oluyormuş ama sen yinede iyice araştırmadan karar verme kendi çevrende kullananların mutlaka fikirlerini al
KubraatMacit Htczfr canım ben bebeğime mobilya yatak aldım ahşap olduğu için gece dönerken kafasını kolunu çok çarpıyor ve ağlıyor yatmak istemiyor hem kaldırsam nereye koyacağım kiracıyım 10 aylık kızım ama bizde park yatak alıcaz sığmıyor çocuk
Esesli Ben sepet beşik düşünüyorum çünkü yatak odama bi tek o sığar. Biraz büyüdükten sonra oda yaptığımda değiştiririm 😊
Htczfr Esesli sepet besigide6-7 aydan sonra kullanılmıyor diyorlar bu kadar süre içinde masraf yapmak gereksiz gibi cnm sanki
Esesli Htczfr abimlerde sepet beşik aldı. Yakından bakınca en az yaşına kadar kullanılır gibi geliyo. Bir de yatak odam küçük olunca birazda mecburen
Htczfr Esesli 1 yaşına kadar biyerleri tutup yuruyebiliyorya o yüzden söyledim düşme tehlikesi olabilir.
Minikpirincim Ikeanin yatagindan alacagim boyu alcalip yukselenden. Uzun sure kullaniliyor ve cok hafif fiyati da uygun. Ilk etapta yatagimla ayni hizaya kuracagim bir tarafini monte etmeden yatagima yapisik kullanacagim buyuyunce kenarini takip yatak olarak kullanacagim
Caglaa Sepet beşik görüntü olarakta güzel duruyor banada hep park yatağı önerdiler uzun süre kullanıldığı için. Ama sepet beşik kullananlarda 1-1,5 yaşına kadar kullanılır diyor. En kararsız olduğum konulardan birisi bu 🤔
KubraatMacit Caglaa kzım çok hareketli onları bile söküyor yatarken Bir kaç ay önce yatarken dolanmıştı o zaman korktu bende çıkardım Birde 10 aylık artık kalkıyor beşiğin içinde