Oksijenn ben 4 yıl önce bebek pelviste sıkıştığı için spinal anastezi ile sezeryan oldum. Ne zorluğu allah aşkına.tam 2saat sonra uyuşukluk bitti,hastanede yürüdüm kafeteryaya gittim gezdim yani. Daha o gece annem horul horul yanımda uyuyordu onu bile uyandırmadan bebeğimi kendim aldım emzirdim,altını değiştirdim koydum yerine. Yani kolun kesilse bir ağrı olur karnın kesiliyor tabi ki bir ağrı olacak. Ama kendi kuzenlerim,arkadaşlarım normal Doğum yapan herkes dikişler yüzünden 20gün sıvı beslendi,oturup kalkarken acı duydu,batikonlu leğenlere oturup kalktılar. Ben çekemem öyle ya. Korkma sezeryan güzel. Ama benden tavsiye hatta bir tüyo tarih alıp,randevulu gitme hastaneye. Bebeğin Doğum belirtileri başlasın öyle git. Yani bebeğin Doğum kanalına girsin,sütün hemen gelmeye başlıyor öyle.