Bende ücretli öğretmenlik yaptim. 14 haziranda cikisim yapildi. Sigorta da kesildi. Rapor ücreti alabilmek için farklı bir işyerinde çalışıyor olarak gorunmeniz ve sigortanizin yatması gerekiyor. Öbür türlü sigorta kesildiği için rapor parası alamazsınız. Okuldaki işim bitince başka bir yerde işe başladım ve sigortam yatıyor o şekilde başvuru yaptım bende